Alla inlägg under augusti 2008

Av Susanna - 31 augusti 2008 21:28

Jag glömde en sak förut, jag har ju gjort lite inköp till lägenheten idag på Ellos.


-Två gröna ögongott

-Extra brett lakan-svart

-Två påslakanset- svar/vit mönstrad

-En sängkappa- Svart

-En svart takkrona till sovrummet

-Ett par panellängder till köket

-Lampa till köksfönstret


Av Susanna - 31 augusti 2008 19:17

Igår var på kräftskiva hos Persson och Marika, jätte trevligt. Tog de rätt lungt med drickandet gick och la mig runt 23.00 tiden skulle jag tro, va så trött alltså. Imorgon är det en ny vecka, en händelserik vecka kommer det att bli. Imorgon klockan 7.30 ungefär kommer vaktmästaren hit och ska börja ta bort saker i badrummet som toalett, badkar och handvatet för sedan kommer målaren hit och ska börja med att sätta upp väv och lägga nytt plastgolv i badrummet, sen kommer det bli nytapetserat i vardagsrum,sovrum och hall. Ska bli jätte roligt att det äntligen blir gjort och jag spänd på hur det ska bli, kanon bra hoppas jag. Imorgon börjar min ena kurs också, barn och musik.

Jag lägger ut lite bilder också hur det ser ut just nu innan tapetseringen och mattlägningen. Vissa tapetval är inte de snyggaste, inte så bra gjort och mattan i badrummet, ja där finns en "snygg" fläck från en badrumsmatta. Obs! köket har jag ej någon före bild på, glömde och ta de tyvärr!



Av Susanna - 22 augusti 2008 15:29

hehe fick mer jobb till helgen, pengar är ju alltid bra. Idag är det städdag här hemma. Daniel är på väg in till stan för att köpa mer kattmat och jag fortsätter med städningen medans han är borta. Igår kom våra saker som vi beställt,hehe spännande. Ikväll bli de kanske bio, får se vad vi känner och orkar.

Av Susanna - 17 augusti 2008 18:51

Wooow säger jag bara, han har världens underbaraste sångröst, den får mig att smällta och hjärtat att ticka, jami jammi!

Av Susanna - 15 augusti 2008 21:11

Idag har jag gjort Ikea, Jag har inhandlat en handukshängare, duschdraperi, två ilgröna handukar och nya kattskålar till Missan och Nellie. Innan jag åkte ut till ikea han jag också handla ett par nya gardiner till vardagsrummet.


Igår va jag på bio med Malin vi såg den nya akriv x filmen, den va sådär tyckte det inte hände nått speciellt jag bara väntade på det där lilla extra men de kom inte. Ja visst hände det saker men det kunde hända mer saker och dessutom slutade den konstigt.

Av Susanna - 12 augusti 2008 21:09

Idag harjag vart och jobbat igen, riktigt utsliten måste jag säga. Imorse gick jag in till stan på 15-20 minuter när jag gick hem idag ja då tog de minsan 1 timme att gå hem. Mina ben känndes som spagetti. Malin, min gamla klasskompis från konst och design frågade om jag ville hänga med på bio men jag orkade verkligen inte. Min hjärnna är helt slut så jag vet inte ens vad jag ska skriva...hehe

Jooo jag ska bli gud mor åt syrrans dotter Healy, en stor ära måste jag säga...ler!

Av Susanna - 10 augusti 2008 16:06

Ja usch vilken tuff arbetsdag de va idag, de har dragit in personal på helgen, i vanliga fall brukar vi vara fyra som jobbar nu är vi bara tre personal. Man kan ju fråga sig om de strävar efter kvalite eller om de sparar in pengar, tror på de sista och det är inte alls bra.

Av Susanna - 10 augusti 2008 06:10

God morgon! japp då ar det dax att snart åka och jobba då. Va ledig igår men jobbar extra idag eftersom jag bytte dagar när jag var ner till Malmö.Igår var det städdag hemma, men blev bara färdig i hallen och sovrummet så jag får väl fortsätta idag när jag kommer hem eller nått, fick sådan huvudvärk och fick svårt och andas av allt damm, herre gud va med dam jag fattar inte hur de kan blir så mycket. Ja de kommer väl från Missan och Nelli skulle jag tro. Får ta och köpa en liten kam så jag kan borsta dem.

Chiao! 

Ovido - Quiz & Flashcards