Alla inlägg under november 2008

Av Susanna - 30 november 2008 12:08

Gud vilken natt det var. Har suttit i telefonen i ett kan jag säga. Emelie blev utslängd av sin far igår kväll. Han va inte nykter för fem öre och va tydligen skitelak. Han sa typ försvinn här ifrån, vi kanske ses i framtiden. De sa han till sin egen dotter, fy fan säger jag bara. Så henne har jag suttit i telefon med flera timmar, sen satt jag med Jessica i flera timmar också. Gick la mig halv 4 imorse. Hennes föräldrar har nyss skillt sig så de har de rätt jobbigt nu, men att de går ut över Emelie de blir jag så förbannad över.

Av Susanna - 29 november 2008 16:27

hehe gissa om jag blev överaskad igår. Jag va först på stan med Emelie, inhandlade mig en klänning som jag skulle ha på mig på kvällen, lite vin, klippte mig och så. Emeli skulle åka hem i mellan och göra sig iordning så skulle hon komma upp till mig sen. Hon sa att hon skulle ta med sig en kompis sen skulle några till komma lite senare. Javisst tänkte jag det går väl jätte bra de.

Emelie kommer och har med sig sin vän, som gömmer sig bakom dörren. Hej säger jag och presenterar mig. Jag såg först inte att de va syrran jag hälsade på hahha. Gissa och man blev suprise! Meeen gud de är ju du syrran hahah såg inte att de va du först. Så de har Emelie och Jessica planerat över en månad att Jessica skulle komma hit. Hon har lurat i mig att hon skulle åka till Stockholm denna helg och så ser jag henne i dörren, jätte roligt.

Så ja vi va här hemma och festade sen gick vi ut och hade skoj. Vi va på Arena, inte det bästa ställen men de va kul ändå. Blev inbjuda på VIP stället, fick gratis alkohol och allt heheh. Syrran åker hem imorgon, ska snart åka ner och möta henne igen, gå och handla lite och ha en mysig systerkväll :=)

Av Susanna - 28 november 2008 11:57

AIgår va jag och Daniel på massage, gud så underbart det var. Daniel tog thaimassage och jag tog oljemassage. Oljemassagen va en helkroppsmassage, blev lite paff när jag skulle lägga mig på rygg faktisk ja va ju helnaken under filte, ingen bh likosm!!! så där låg jag med bar överkropp medanhon masserade hahha va pinsammt men de gick bra försökte inte tänka på att jag inte hade nått på mig. Ja hon masserade iallfall inte brösten som tur va för då vet jag inte vad jag skulle ta mig till, ge henne en fet smäll kanske haha neee då.


Ska snat ner till stan och träffa Emelie, ska gå på stan en stund förhoppningsvis klippa mig. Sen ikväll kommer Emeli tillbaka med några vänner som hon skulle ta med sen, dricka lite vin och ha de trevligt och sen blir det utgång. Har inte vart ut på evigheter, behöver en liten pause från pluggandet känner jag. 

Av Susanna - 9 november 2008 15:16

Min motivation har försvunnit totalt. Jag vet inte varför? inget inspration eller gjädje till nått. Varför blir de samma varje satans höst, varför blir man så deppig? ja borde flytta till ett land där de är sommar året runt så jag slipper den här förbaskade jävla hösten. Ursäkta mitt ordspråk men jag blir så less på allt. Igår hade jag bildskapande i förskolan och jag kännde inte alls någon lust för fem öre. Måde skitdåligt när jag kom hem ville bara sätta mig ner och gråta. Idag känner jag nästan likadant. Vart finns den där glöden någonstans, den där glädjen jag kännde förra gången jag hade lektion. Den va som bortblåst igår ingenting va roligt. Och inte nog med det så ska jag sitta och skriva en processlogg igen fats om det vi höll på med denna gång, hur ska de gå till, de gav mig inte så mycket. Okej vi höl på med modelltekning, de är ju skoj men jag känner att jag inte har lärt ig något nytt, eller har jag de jag vet varken ut eller in. blaaahaaa

Av Susanna - 6 november 2008 19:12

heheh jag och Daniel hade osbågetävling idag, riktigt roligt. Ja vet vi är knäppa men lite knäpp får man allt vara. Mycket skratt blev de iallfall. Tävlingen gick ut på att äta en hög osbågar så fort man kunde...hahah och mycket blev de herre gud kände mig som en uppblåst ballong sen. Kanske inte de nyttigaste jag har gjort i mina dagar men skoj va de. Senare mot kvällningen, typ nyss då så gjorde jag iordning enchiledas, super gott. 


Snart blir de att läsa lite engelska, fy och bläää. Ja som sagt jag gillar inte att läsa engelska. Jag är inge bra på det men de måste göras ändå tyvärr. Sen kanske de blir nån film senare ikväll. Fick hem 6 filmer idag som vi har beställt.

Av Susanna - 3 november 2008 11:08


Ja idag känner jag mig lite piggare än vad jag har gjort dem senaste dagarna. Har varit jätte förskyld och hostat som en gris. Idag är de skola, ska se hur de går och sjunga, heheh. Ska träffa Malin idag också, ta en lunch med henne klockan 13. De va ett tag sen jag träffade henne, men hon har ju flyttat tillbaka till uppsala och är bara här och pluggar, så hon är inte här så ofta, tror hon läser nån distannskurs. Men iallfall ska bli jätte roligtoch träffa henne igen, saknar henne! jag börjar rätt sent idag så jag ska sätta mig och läsa några timmar hade jag tänkt mig och skriva lite kring böckerna och så för de har jag verkligen inte hunnut,har fått läsa igenom böckerna med naffs.


Ne dra till staden snart då sen upp till universitetet, chaiioo!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards