Alla inlägg under maj 2009

Av Susanna - 22 maj 2009 15:15

Snart dags att dra till jobbet! fick mitt lönebesked idag, inte fy skam det inte. Ser ut att bli en bra månad trots massa räkningar, biljetter, presenter, klännningsköp etc. Kan det inte bli typ måndag nuuuu rå! 


Börjar jobba klockan 17.30, men funderar på att gå in redan nu faktsikt, sugen på att strosa runt i butiker och bara prova kläder för skojs skull, eller titta iallfall. Iadg lär väl HM vara öppet för de var det inte igår. Alla andra afärer var öppet till 16.00 igår men HM de var stängt på grund av kristiheimelfärd.


See yaa soon!

Av Susanna - 20 maj 2009 20:27

Jaaa jag sitter åter igen och skriver, men men jag har inget vettigare för mig.

Skulle vart och tränat idag, men de blev inget har haft ont i huvudet så jag har verkligen inte orkat. Men imorgon får de bli lite träning före jobbet faktisk. I och med att jag inte hemma nästa vecka så måste jag ta och träna faktiskt. 

På torsdag lär det ju inte vara öppet eftersom det är helgdag. 


Gick in och kollade på Nelly. se och hittade en jätte snygg klänning som jag skulle vilja ha, men jag vill ju gärna ha kroppen för de också, om jag inte köper undervärk strumbyxor som drar in magen förstårs- Titta på denna länk, gick inte att kopiera bild:

http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qClass=&qGroup=&qProductId=475040&qProductColorId=14&language_id=1&gender=1


Av Susanna - 20 maj 2009 12:22


Till veckan åker jag till Uppsala en vecka, ska bli trevligt. Först ska jag träffa Mamma, gå på stan äta lunch sen drar vi eventuellt till Stockholm under dagen. De är dags för Sanna att leta reda p en tärnkläning nämligen eftersom det inte finns ett en enda klänning i den här staden, Karlstad. Ja visst finns det men inga som passar till ett bröllop. Jag vill ju inte direkt ha en H&M klänning.Sen bär det av till Pappa, som inte vet att jag kommer, heheh. Sen under veckan bär de av till syrran och min bror en dag samt träffa min fd styvfar. Sen ville mamma att jag skulle komma ut till hennes nya bostad på lördagen, så vi får väl se hur det blir. Jobbigt och flänga runt sådär. Helt skulle jag bara vilja vara hos Pappa hela tiden, men men jag får väl göra de andra glada också. 


Ååå gud igår pratade jag med mamma och så sa hon att hon hade fått en ätte fin tavla av en arbetskompis, en tavla med nått hjärta ller vad det var och så stod det en dikt där hon hade skrivit, där stod de typ kära Inger (min mamma) och micke (mammas nya) må lyckan vara med er, låt kärleken växa bla bla bla..... jag ville verkligen inte höra, jag bara mmmm.

Jag har jätte svårt att acceptera att hon har en ny, jag gillar ju Bengt, min styvfar. Den nya är säkert jätte trevlig. Jag försöker få mamma att ta det lite lugt, men nej nej hon nästan bor hos honom redan. heheh de här är mitt andra hem, lägenheten som jag har är bara en övernattningslägenhet.


Jag hoppas verkligen när vi träffas att vi slipper prata om hennes nya kärlek hela tiden, för då drar jag till Pappa på en gång alltså. 


Jag har ont i huvudet idag me, har inte snusat sen i förgår. Håller på bli galen men har inte ett öre kvar så de blir inge snus förens på måndag. Jag fattar inte hur jag ska klara mig. Jag mår skit illa. Ja de är väl bäst och sluta, ja men visst är det de men så fort pengarna kommer så står jag där med en snusdosa ändå. De är lättare att sluta röka, verkligen. Men min kära snus...snyft! Nee ska ta och städa tror jag så att jag har nått att göra istället för att sita och tänka på snus hela tiden. Lite glad musik så blir det nog superbra de här. 



Av Susanna - 13 maj 2009 20:19

Usch va hemskt, jag har en så fruktansvärd huvudvärk. Har haft det precis hela dagen. De är så jobbigt hela dagen blir helt förstörd. Jag har legat i sängen hela dagen. Förutom mellan 7-10.30 för då var det tvätt.


Min snutt har vart borta hela dagen, han valde att jobba lite extra idag så han lär vara jätte trött när han kommer hem. Nee usch måste ut på balkongen och ta lite frisk luft känner jag, de är nog bra skulle jag tro.

Av Susanna - 11 maj 2009 06:06

God morgon gott folk!


I fredags hade jag min redovisning av uppsatsen, gick jätte bra faktisk. Fick mycket positiv respons så de va skoj. 


Ska snart iväg och jobba, 7-14 sen blir det träning efter jobbet, ska bli skönt skulle ha tränat i lördags men de blev inget. Skolan drog ut på tiden så jag blev så himla slö efteråt. Ne dags att gå till bussen. Får skriva mer sen.

Av Susanna - 7 maj 2009 13:06

Ja de är precis vad jag gör de, usch de regnar för fullt ute inte alls något fint väder idag inte. Då passar det ju bra att man har uppsatser att ta sg igeom och planera inför redovisningen imorgon. Man missar ju inte något vackert väder om man säger så. Imorgon efter redovisningen ska vi ut och äta med bildskapande kursen på Freden, blir nog skoj!


Egentligen har jag inte alls lust och plugga, men vad gör man när man måste. Lite musik och glatt humör så blir de säkert hur bra som helst.


Tjaoo!

Av Susanna - 4 maj 2009 15:39

Mamma ringde för en liten stund sen, de är inte långt kvar för Kjelle, han kan gå bort vilken dag, minut, sekund som helst. Usch vad är tråkigt :0( de är mormors tredje man som går bort i cancer.


Ett läkande ljus

Jag önskar jag hade
en sådan förmåga
att tända en hälsans
läkande låga.

Då skulle den särskilt
för dig få brinna
- få allt det onda
att helt försvinna.

Den skulle se till
att kurvan vänder
och att du får omsorg
av goda händer.

Dag och natt
hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft
att få hälsan tillbaka.


Ps. har vart och tränat idag, de va skönt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards