Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Susanna - 28 januari 2009 12:25

Denna vecka har jag inte och kommer inte att jobba någonting. Har massa arbeten som snart ska vara inne så jag sitter hemma och skriver sen har jag en bok som måste läsas tills på måndag så jag har fullt upp.Ska dra en sväng till Ikea sen bara och köpa ett par saker, sen blir det hem och plugga. 


Satt och tränade på gitarr hela dagen igår, ska ha uppspelning snart igen eller ja om någon månad men måste välja två låtar som jag ska spela, har valt den ena låten som jag ska kompa en annan, Flickan och kråkan av Mikael Wiehe den andra har jag inte riktigt valt ut en så de får vi titta vidare på.


Just det pratade med min mor igår, nu vet jag vad hennes nya heter. Känns lite konstigt att Bengt och mamma inte är tillsammans längre. Gillar faktiskt Bengt. Han har ju vart min lilla extra pappa så länge jag kan minnas, och det kommer han alltid att vara. Brukar ringa han ibland, tycker lite synd om honom. Tänkte jag skulle bjuda över han till Karlstad framöver så vi kan lira lite gitarr tillsammans heheh.




Ovido - Quiz & Flashcards