Alla inlägg den 17 april 2009

Av Susanna - 17 april 2009 15:33


Idag har jag så ont i armarna va och köpte kattsant och en 10 kg påse med kattmat. De va rätt så tungt och bära. Idag blir de jobb, jobbar kvällen idag mellan 17.30-21.30 en kort tur med andra ord. I helgen blir de plugg för hela slanten. Måste snart lämna in två arbetet som ska vara inlämnade nästa vecka. De går rätt trögt med de ena arbetet, de andra är jag typ färdig med känns det som om jag inte hittar mer intressant och skriva om såklart.


Nästa vecka ska jag på förflyttningsutbildning via jobbet. Har vart på sdanna utildningar förut men alltid bra att uppdatera sig lite inför sommaren. Pjojektarbetet i Kristinehamn kör vi ingång med nästa fredag, ska bli skoj. sen jobbar jag lördag och söndag nästa vecka också.  Ja sen händer de väl inte så mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards