Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Susanna - 20 oktober 2008 10:21

Japp idag fyller Daniel 27 år och jag har inga pengar och köpa nån pressent ännu, de känns ju ganska värdelöst men men han kommer att få pressent sen när jag får pengar. Sen har jag skola idag också till klockan 21.00 och de känns ju också så himla trist när Daniel fyller år ju. I lördags var Daniels föräldrar här och firade honom iallfall, fick ett presentkort på MQ så han hade tänkt sig att köpa nån snygg kjorta.


åå gud jag skulle bara vilja lägga mig ner och dö eller nått, ne så drastiska ska vi inte vara men de känns så i kroppen. Det har varit så mycket och göra de närmaste veckorna, men skolan och allt vad de innebär. Jag tror jag håller på att stresa ihjäl mig eller nått. De syns verkligen på mig att jag är hur trött som helst och dessutom fått stressfinnar!!!!!!!!!! i hate it! Jag ser ut som prickig ödla i ansiktet inte alls roligt. 


Ne ska ta och göra frukost till Daniel på sängen, så att de känns att jag firar hans dag lite iallfall. Puss älskling och grattis på din stora dag!

Ovido - Quiz & Flashcards