Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Susanna - 31 oktober 2008 17:28

Har åkt på världens förskylning, roligt, inte ett dugg. De började med en rejäl huvudvärk trodde mitt huvud skulle gå sönder och nu är jag jätteförskyld.

Har inte tid och vara förskyld. 


Daniel va och köpte ett gitarrband till mig idag, ett fenderband. Hehehe får låtsas att jag har en fendergitarr då (vilket jag inte har). Håller på och ska träna på Apans sång på gitarr, ni vet han i djungelboken. De går väl inte så bra kan jag ju säga, den är svår. Först ska man spela med plockkomp i själva versen och sedan med slagkomp. Jag har svårt med vissa akord men men jag får väl träna. Träning ger färdighet som sagt. 


Ne nu ska jag lägga mig och soffan och krypa ner under täcket. Ta en kopp varmt te och tycka synd om mig själv en liten stund.

Ovido - Quiz & Flashcards