Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Susanna - 8 februari 2009 16:41


Negativt:Tyckte att allt bara var fjasko igår. Fattade inte alls det nya röstsystemet, de är bara för att folk ska ringa och rösta hela tiden för att driva in mer pengar.

Alcazar gick vidare, de tyckte jag var rätt okej, men hallå Carolina Af Ugglas varför gick hon vidare, tycker hon är lite skum och sjunga kan hon inte heller. Varför kunde inte Marie gå vidare istället, tyckte om den låten.

Sen gillar jag inte programledaren, hon är inte ens rolig, ja inte igår iallfall. Tyckte hon mest var vimsig, fast det kanske var meningen. Nej jag tycker att vi ska ta tillbaka Kristian Look, han gillar jag!!


Sen den där duellen, är inte den lite orätvist då, ja menar det beror ju alldeles på vem man hamnar med. Tänk om ens två vavoriter hamnar i duellen vad gör man då? Ne tackar vet jag var det gammla systemet. och sedan att en internationell Jury ska välja ut en också. Vad händer nu då får carolina två chanser till eller? jag fattar ingenting.



Ovido - Quiz & Flashcards