Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Susanna - 10 februari 2009 14:24

Gick upp klockan 9.00 imorse och började städa, det behövdes kan jag säga. Har fortfarande lite kvar men det är bara lite småplock. Tänkte jag skulle göra iordning lite mat börjar bli hungrig. Ikväll blir det plugg.


Va på bio i söndags och såg "I taket lyser stjärnorna", har läst boken på lärarutbildningen så jag tänkte att jag kunde gå och se den. Tyckte dock att boken var bättre men filmen var okej. De hände mycket i början men mot miten ungefär blev den lite seg. Gick på bio själv, kände jag behövde lite tid för mig själv så det var skönt att komma iväg alldeles själv faktiskt.

De blir Bio på alla hjärtandag den 14:e fast då med Daniel förstårs. Kanske ut och äta nått gott också det skulle vara mysigt.


I slutet på månaden tänkte jag köpa ett nytt skrivbord, ett hörnskrivbord som jag sg på Ikea för inte så länge sen.

Ovido - Quiz & Flashcards