Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Susanna - 10 juni 2009 21:33

Som sagt idag har jag vart hos Susanne och fikat, madde var också där. Min gamla barndomskompis, Susannes dotter. Hon hade även med sig sin son Melwin. Roligt hade nån och leka med lite hihi. Nog därför jag är helt slut skulle jag tror på. Annars har jag väl bara tagit de lungt idag, Daniel slutade tidigt idag, imorgon jobbar han heladag, från morgon till kväll :0(


Tror de blir lite fotbad ikväll, Daniel och jag har haft det tre kvällar i rad nu. Hans fötter luktar, rent ut sagt skit ibland hahahah så han bestämde sig för att ha fotbad varje kväll och så får jag leka lite doktor och smörja in dem. Fast de är inte de lättaste han är ju så kittlig under fötterna så fötterna åker rätt upp i taken varje gång jag försöker smörja in dem hahah. Själv älskar jag att bli kittlat under fötterna. Ja ja jag vet jag är inte normal.

Av Susanna - 10 juni 2009 11:04


 Här har ni en sida med jätte fina kläder, titta och njut och kanske köp ett plagg. Man blir riktigt sugen på att köpa.


http://www.gojane.com

Ovido - Quiz & Flashcards